dimecres, 18 de març del 2020

DIMECRES 18 DE MARÇ

Bon dia esquirols!

Ja estem a dimecres i avui ens toca Socials, Valors i Religió, Català, Música i Mates.

**Papas i mamas, recordeu que tot això és una proposta i que no us heu d'agobiar. Si no dona temps de fer-ho tot, si no sabeu, si us supera la situació... RELAX! Lo que es pugui i com es pugui. Lo important és que no deixin de fer coses, d'escriure, de llegir i de fer càlculs. Ànims a tots i totes, se que no és fàcil i que cada familia té una situació diferent.**

I ara la proposta d'avui:

Veure aquest video sobre la Lluna



De Religió na Mònica us envía aquesta feina (és per fer entre avui i la setmana que ve)

L'activitat programada per a aquestes dues setmanes de Religió Catòlica serà:

-Crear la portada del tercer trimestre del Portafoli individual de Religió Catòlica (a un full en blanc):
  1. Escriure en lletres grosses i majúscules (a la part de dalt del full): ``TREBALLS TERCER TRIMESTRE´´ (les lletres s'hauran de pintar de colors).
  2. Fer un dibuix de la Verge Maria decorat amb flors i pintar-lo (el dibuix haurà d'ocupar més de la meitat del full aproximadament).
  3. Escriure el nom i el curs de l'alumne/a (a la part d'abaix del full).
  4. Dur la portada feta i acabada quan es torni a classe).


Pels de Valors: Fes un cartell per enjar a casa amb una frase polida per alegrar el dia als teus familiar. Decora-la amb dibuixos i colors.





CATALÀ: Entrau a Snappet, Llengua Catalana i feu la primera lliçó que us apareix, és una comprensió lectora. *Si no podeu fer snappet podeu llegir un conte i demanar a algú que us dicti un parell de frases. 

MÚSICA: En Sergi us va penjar unes activitats per fer per decorar l'aula de música, mireu una mica més abaix.

MATES: Resol aquest problema:

" Ahir va ser el meu aniversari i el meu pare em va regalar 20 €. La meva güela em va donar 7 € i la meva tia 23 €. M'ajudes a contar quants euros tinc ara?

Ara tinc..........€

Uauuu! Ara si que en tinc de diners! Podré comprar-me el joc de taula que tant m'agrada. El fantasma blitz. Aquest joc costa 13 €. Quants diners em queden si compro el joc?

Em queden...........€

Amb els diners que em queden vull regalar-li una camiseta al meu cosi pel seu aniversari. El preu de la camiseta és el resultat de 2x6 . Quants diners em quden ara?

Em queden.......€

M'agradaria aconseuir 100€ per anar de viatge, quants diners hauré d'estalviar per arribar a 100€?

Hauré d'estalviar..........€"

*No fa falta que copieu tot el problema, feu les operacions i podeu escriure només el resultat de cada apartat (les parts en negreta).
Si voleu podeu fer snappet per repassar continguts de mates.

Una abraçada ben forta per tots i totes. Us trobo a faltar!! 🌈





4 comentaris: