dimarts, 5 de maig del 2020

DIMARTS 5 DE MAIG


Bon dia esquirols!
Com esteu? Segur que heu aprofitat molt be el pont amb aquest bon temps que ens ha fet.

Us deixo els deures per avui. Ànims!

ENGLISH: Good morning! Avui practicarem el vocabulari de roba i el temps amb la següent activitat. Si no teniu impresora podeu fer els dibuixos en un paper.

VIDEO ACTIVITAT: SEASONS

FITXA ACTIVITAT: SEASONS



CASTELLANO: ¡Buenos días! ¿Cómo ha ido el puente? Espero que haya ido bien y hayáis jugando mucho en la calle o en la playa.
Por si alguien no ha jugado demasiado, hoy os traigo un juego que creo que os gustará. Me lo podéis decir en los comentarios del blog, en el chat de la snappet o por e-mail. ¡A jugar!



Educació Física: Avui hem d'anar al Bloc d'educació Física i fer les tasques que hi trobareu amb el nom  de JOCS AMB PILOTES.

4 comentaris:

  1. Sonia me ha gustado mucho y ha sido muy divertido. Lucas

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. A mi también me a parecidos muy divertido y entretenido. Scarlett

    ResponElimina
  4. Estoy contenta de que os haya gustado. Ya preparé alguno más

    ResponElimina