dimarts, 16 de juny del 2020

ORLA DE FINAL DE CURS

Esquirols de l'espai, tinc que donar-vos l'ENHORABONA per tota la feina que heu fet enguany. Sou meravellosos i estic super contenta de poder ser la vostra tutora, no podría haver-me tocat un grup millor. Cadascú de vosaltres té un lloc al meu cor 💗
He après molt de vosaltres en aquest mesos, m'heu fet riure, emocionar-me, m'he sentit molt estimada i estic molt orgullosa de tot el que heu aconseguit.
Amb tota la meva il.lusió us he preparat aquest record. Un estim molt! Espero que us agradi.

2 comentaris:

  1. Buenos dias, gracias a ti por ser una buena tutora por hacerles sentir bien, pues darles todo tu apoyo y tu cariño por estar día a día, y por a ver estado en esto que nos a tocado pasar la complicidad,paciencia y el cariño que has sacado cada día para que esto se lleva más ameno.Estoy orgullosa de la tutora que tenemos😊

    ResponElimina
    Respostes
    1. ¡Gracias Raquel! No merecen menos vuestros campeones :)

      Elimina